SEO OPTIMIZACIJA
Optimizacija za tražilice je ključna za rast. Budite vidljivi!
Mnogo puta ste čuli pojmove SEO optimizacija ili optimizacija za tražilice, ali ne znate što je to točno i zašto je važna?
SEO optimizacija je ključan dio svake uspješne internet stranice. Glavni cilj je povećanje vidljivosti vaše internet stranice organskim putem, što znači bez plaćanja oglasa.
POVEĆAVA
Vidljivost
Glavna uloga SEO optimizacije je povećanje vidljivosti.
Što se više rangirate na tražilicama veća je vjerojatnost da će vas potencijalni kupci pronaći i vidjeti vašu ponudu.
POVEćava
promet
Vjerojatnost da će netko kliknuti na stranicu koja se nalazi na 1. mjestu tražilice je deset puta veća nego za stranicu koja se nalazi na 10. mjestu. To znači deset puta više prometa na vašoj web stranici.
SMANJUJE
TROŠKOVE
Stranice koje visoko rangiraju na tražilicama imaju konstantan priljev posjetitelja, dakle, bez plaćanja po kliku. SEO je dugotrajan, za razliku od oglasa koji se prikazuju samo dok za njih plaćate.
GRADI
AUTORITET
Autoritet internet stranice pokazuje da je vaša stranica kvalitetna, pouzdana i informativna.
Ocijene rangiraju od 1-100, što je veća ocjena viša je pozicija na tražilici.
“Successful SEO is not about tricking Google. It’s about partnering with Google to provide the best search results for Google’s users.”
Phil Frost
SEO optimizacija je kompleksna, ali kvalitetna internet stranica mora visoko rangirati na tražilicama.
Postoji više kategorija optimizacije za tražilice, međutim zajednički cilj je povećanje vidljivosti vaše internet stranice, rast kvalitetnog prometa i povećanje broja konverzija (radnji koje očekujemo da posjetitelj poduzme, npr. kupnja proizvoda ili usluga, prijava na newsletter…)
Našim provjerenim strategijama i tehnikama osigurati ćemo vašoj stranici mjesto u vrhu pretraživanja, a time i rast prometa.
KVALITETAN
SADRŽAJ JE KRALJ
Posjetitelji dolaze na vašu stranicu s određenim ciljem, odnosno traže odgovore na neka pitanja, određeni proizvod ili uslugu.
Kvalitetni tekstovi optimizirani za ključne riječi, info grafike i autorske fotografije i dalje su najbolji način za izgradnju povjerenja u vašu tvrtku, brend, uslugu ili proizvod.
ON-PAGE
SEO optimzacija
On-Page optimizacija se odnosi na sadržaj internet stranice. Sadržaj mora biti koristan i razumljiv posjetiteljima, ali i Googleovim robotima. Dodavanje ključnih riječi i optimiziranje naslova, teksta i fotografija za te ključne riječi samo su neke od tehnika kojima rangiramo vašu web stranicu.
TEHNIČKA
SEO optimizacija
Spore internet stranice, nejasna navigacija, problemi s prikazom na manjim ekranima ili linkovi koji ne funkcioniraju stvaraju loše korisničko iskustvo, a ako vaši posjetitelji nisu zadovoljni, nisu niti tražilice. Otklonit ćemo eventualne probleme i zadržati posjetitelje na vašim stranicama.
OFF-PAGe
SEO OPTIMIZACIJA
Off-Page optimizacija bavi se svim aspektima koji nisu dio vaše stranice, a imaju utjecaj na rangiranje. Jedna od glavnih tehnika je izgradnja kvalitetnih povratnih linkova (backlink). Povratni linkovi tražilicama daju do znanja da vaša stranica ima određeni autoritet, a samim time i pozicija na tražilici je viša.
Nakon što su izradili internet stranicu za našu pivnicu i pivovaru s kojom smo vrlo zadovoljni, povjerili smo im i optimizaciju za tražilice. U relativno kratkom roku počeli smo primjećivati rezultate, a danas smo prvi za željene ključne riječi kao što su: craft pivo, kiselo pivo i najam točionika za pivo. Odličan posao, sljedeće na redu je izrada web shopa.
EDI JENDRIĆ – PIVNICA I PIVOVARA MLINARICA
Često postavljana pitanja
u vezi SEO optimizacije
SEO optimizacija je vrlo širok pojam i uključuje mnogo tehničkih izraza, pa je vlasnicima internet stranica često teško razumjeti sve faktore koji pridonose rangiranju stranice na tražilicama. Kako bi vam što bolje pojasnili funkcioniranje tražilica u nastavku donosimo odgovore na pitanja s kojima smo se često susretali.
SEO optimizacija je proces u kojem internet stranicu činimo privlačnijom posjetiteljima, ali i tražilicama. SEO pomaže da vaša stranica rangira više na tražilicama i time privuče više posjetitelja koji bi mogli biti zainteresirani za usluge ili proizvode iz vaše ponude.
Apsolutno da. Ukoliko ste vlasnik internet stranice i želite privući posjetitelje i pretvoriti ih u kupce morate stranicu optimizirati prema određenim pravilima koje postavljaju tražilice.
Internet tražilice su tvrtke kao vaša ili naša, te njihov uspjeh ovisi o zadovoljstvu njihovih klijenata u ovom slučaju svakoga tko traži neku informaciju, uslugu ili proizvod. Ukoliko tražilica svom klijentu ponudi lošu informaciju, odnosno stranicu na kojoj ne mogu naći ono što traže, taj klijent neće biti zadovoljan i sljedeći put bi mogao koristiti neku drugu tražilicu. Google i njegovi algoritmi uvijek traže najkvalitetniju informaciju, a SEO je način da ta informacija bude vaša.
Najvažniji faktori prema Googleu su relevantnost, kvaliteta i korisničko iskustvo. Preko 90 % pretraga ide upravo preko Googlea, pa i ostale tražilice primjenjuju iste faktore. Relevantnost se odnosi na sadržaj stranice koji mora korisniku pružiti odgovore na pitanja, odnosno opravdati njegovu namjeru pretraživanja. Google daje prednost rezultatima koji su najviše pomogli korisniku. Jedan od faktora kojima se procjenjuje kvaliteta su povratne veze (backlinks), odnosno broj poveznica na vašu stranicu koje dolaze s drugih stranica. Korisničko iskustvo se odnosi na brzinu stranice, responzivnost i sigurnost.
SEO je kompleksan proces koji traje. Prvi rezultati mogu se očekivati već nakon par mjeseci, ali može potrajati i do godine dana. To uvelike ovisi u ključnim riječima koje treba rangirati, ali i o vašoj konkurenciji. Na primjer, rangiranje pojma “riblji restoran u Popovači” može potrajati par mjeseci, dok za pojam “restoran” mogu biti potrebne i godine. On-site SEO optimizacija je uključena u našu izradu internet stranica što znatno smanjuje vrijeme rangiranja i podiže startnu poziciju.
Cijena SEO optimizacije može znatno varirati ovisno o trenutnom stanju vaše stranice, broju ključnih riječi za koje je potrebno provesti optimizaciju, količini sadržaja i vašoj konkurenciji. Zbog toga je prije same SEO optimizacije potrebno napraviti kvalitetnu analizu internet stranice. Analizirat ćemo preko 200 On-site i Off-site tehničkih parametara vaše stranice i usporediti ih sa stranicama vaše konkurencije. Na taj način dobit ćemo potrebne informacije za izradu SEO strategije, a samim time i formiranje cijene naše usluge.
Vaša ulaganja u SEO možete obustaviti u svakom trenutku. Za razliku od drugih strategija digitalnog marketinga doprinos SEO optimizacije ne prestaje “preko noći”. Isto kao što je bilo potrebno vrijeme da vaša stranica dođe na vrh tražilica, biti će potrebno i vrijeme da padne. Što je konkurentnija ključna riječ vremenski period će biti kraći, međutim, to opet najviše ovisi o vašoj konkurenciji i njihovim ulaganjima u SEO.