Petrovogorska 11, 10000 Zagreb

PON-PET 08:00 - 16:00

info@urbanmoon.hr

+385 98 648 355

+385 98 393 569

START SMART

Sve što vašem brendu treba za uspješan start

Idealno rješenje za nove brendove!
Prepoznatljiv logo, moderna web stranica i podrška na svakom koraku.

Pokretanje vlastitog posla samo po sebi nosi mnogo izazova i problema, brending ne bi trebao biti jedan od njih. Ovaj paket osmislili smo da vam olakšamo prve korake i omogućimo vam da se kvalitetno predstavite vašim potencijalnim klijentima od samog starta. U Start smart paketu nalazi se sve što je potrebno za profesionalan i privlačan javni nastup vaše tvrtke ili brenda.

Logotip koji gradi povjerenje

Logotip je prvo što vaši potencijalni klijenti vide, a prvi dojam je danas jako važan.
Za vas ćemo izraditi kvalitetan i prepoznatljiv logotip kao temelj cjelokupnog vizualnog identiteta kojim ćete ostaviti snažan prvi dojam i graditi povjerenje i dugotrajnu vrijednost vašeg brenda od samih početaka.

MINI
knjiga standarda

Nakon što izradimo logotip, definirat ćemo tipografiju i paletu boja za sve medije (CMYK, RGB, Pantone). Naš mini vizualni identitet pružit će sjajne smjernice za dosljednu vizualnu komunikaciju na svim platformama i medijima. U paket su uključene i dvije usluge dizajna (na primjer, posjetnica, memorandum…)

MOderna web stranica koja prodaje

Svaki ozbiljan brend mora imati i snažnu digitalnu prisutnost.
Naše internet stranice su brze, moderne, responzivne, informativne i optimizirane za tražilice. Sve stranice gradimo na čvrstim temeljima kako bi bile sigurne, održive i omogućile vašem brendu da raste. Naravno hosting i domena su uključeni.

Konzultacije i podrška za ubrzan rast

Na inicijalnim konzultacijama rado ćemo odgovoriti na svako vaše pitanje, savjetovati vas i pomoći gdje možemo. U tijeku projekta redovito ćemo vas izvještavati o svakom koraku, a nakon završetka projekta ostajemo na raspolaganju za sve dodatne informacije, sitne izmjene ili tehničke poteškoće.

Suradnja s Urban Moonom na izradi logotipa i internet stranice za moju tvrtku bila je izuzetno pozitivno iskustvo. Od početka do kraja, njihova stručnost, profesionalnost i posvećenost detaljima nadmašili su sva moja očekivanja. Tim je iznimno kreativan te je brzo shvatio vizualni identitet moje tvrtke, stvarajući dizajn koji savršeno odražava vrijednosti mog brenda.
Logotip koji su dizajnirali u potpunosti odražava duh moje tvrtke. Tijekom cijelog procesa komunikacija je bila besprijekorna — tim je bio uvijek dostupan, strpljivo odgovarao na sva moja pitanja i pružao korisne savjete. Otvoreni za povratne informacije, brzo su implementirali sve izmjene koje sam zatražila.
Preporučujem obrt Urban Moon svima koji traže vrhunski web dizajn i dizajn logotipa.
Hvala im na izvrsnom poslu — sigurno ćemo ponovno surađivati u budućnosti!

MARTINA KNEŽeVIĆ – BRICKSTONE

Često postavljana pitanja

U nastavku donosimo detaljne odgovore na pitanja s kojima se najčešće susrećemo, kao i informacije koje bi vam mogle biti korisne i zanimljive.

Start smart paket namijenjen je svima koji još nemaju definiran vizualni identitet kao i onima koji nisu zadovoljni postojećim vizualnim identitetom.

U paket je uključeno sve što je potrebno jednom brendu da bi se kvalitetno i dosljedno predstavio potencijalnim klijentima na bilo kojoj platformi ili mediju.

Izrada logotipa – 3 kreativna prijedloga rješenja u skladu sa vašom idejom i ciljanom publikom; razrada odabranog rješenja u boji i negativ varijanti; isporuka u svim potrebnim formatima (JPG, PNG, SVG, PDF, TIFF…)

Mini vizualni identitet – PDF dokument u kojem je definirana tipografija kao i korištene boje. (Pantone, CMYK, RGB, Hex,) Ovaj dokument pruža odlične smjernice ukoliko želite sami dosljedno vizualno komunicirati.

Grafička priprema pečata (za novo osnovane tvrtke)

Dvije grafičke usluge po želji (posjetnica, memorandum, natpisna ploča tvrtke, naljepnica ‘prijevoz za vlastite potrebe’, naslovna ili profilna slika za društvene mreže…)

Izrada responzivne internet stranice na WordPress CMS platformi (jednojezična, do 5 podstranica); Hosting 12 mjeseci; Osnovna SEO optimizacija i povezivanje s društvenim mrežama i Google search konzolom, otvaranje email računa.

Ulazne konzultacije i savjetovanje tijekom procesa, pomoć pri registraciji domene, upute za samostalno upravljanje internet stranicom, tehnička podrška nakon završetka projekta (2 sata) za sitne izmjene ili dorade.

Standardni rok izrade je do 4 tjedna. Kako bi se svim našim klijentima mogli maksimalno posvetiti obično prihvačamo do 2 ovakva projekta mjesečno. Nakon vašeg upita i ulaznog razgovora javit ćemo vam se s detaljnom ponudom i realnim rokom izrade po koracima (istaživanje i analiza, logotip, web stranica). Međutim, krajnji rok ovisit će i o vašem angažmanu (odgovaranju na mailove, broju izmjena, slanju potrebnih materijala ili informacija).

Za izradu logotipa biti će nam potrebno što više informacija o vašem projektu, eventualnim proizvodima, uslugama i ciljanoj publici. Nakon što izradimo logo imati ćemo temelj za razvoj vizualnog dijela internet stranice.

Najvažniji dio svake internet stranice je njezin sadržaj. Ukoliko želite rangirati na tražilicama, tada morate vašim potencijalnim kupcima ili klijentima ponuditi kvalitetne odgovore na njihova pitanja, odnosno morate zadovoljiti tzv. search intent. Informativni tekstovi optimizirani za ključne riječi popraćeni s originalnim fotografijama ili infografikama odličan su način da relativno brzo prestignete konkurenciju na tražilicama.

U Start smart paketu nije uključeno kreiranje sadržaja, ali postoji mnogo besplatnih servisa sa ‘stock’ fotografijoma kao što su Unsplash ili Freepik. Međutim takve fotografije ili ilustracije se već koriste na tisućama internet stranica, a Google voli nove stvari, pa stoga preporučujemo uslugu profesionalne autorske fotografije ili izrade originalnih ilustracija i infografika. Što se tiče pisanja tekstova, možemo vam dati smjernice za pisanje pa se možete okušati sami, koristiti sve popularniji chat gpt ili prema dogovoru i to prepustiti nama.

Budite bez brige, o svemu ćemo pričati u uvodnom razgovoru ili nekom od sljedećih.

Prvi korak je na vama, javite nam se s vašim željama i idejama, pa ćemo dogovoriti sastanak, poziv ili razmijeniti par mailova. Budite spremni, postavit ćemo vam dosta pitanja jer želimo upoznati vas, vašu tvrtku ili projekt, a mislimo da i vi želite upoznati nas. Kada se malo bolje upoznamo i ukoliko se odlučite za suradnju poslat ćemo vam službenu ponudu i ugovor u kojem su definirana obostrana prava i obveze. Potpisivanjem ugovora s vaše strane i uplatom avansa krećemo u realizaciju.

Drugi korak je izrada logotipa. Na temelju informacija prikupljenih tijekom uvodnog razgovora ili naknadne komunikacije, te analize vaše ciljane publike i konkurencije izradit ćemo 3 prijedloga idejnog rješenja logotipa. Od ta tri rješenja vi ćete odabrati jedno koje ćemo razraditi do savršenstva. Šaljemo vam paket sa svime što će vam biti potebno za oglašavanje na društvenim mrežama ili u tisku (vektori, PNG, JPEG, SVG…) kao i definiciju boja i tipografije.

Treći korak je izrada internet stranice. Izradom logotipa dobili smo odličan temelj za razvoj vizualnog dijela vaše nove web stranice. Na temelju analize vaše konkurencije, informacija i materijala koje ste nam dostavili krećemo u izradu moderne, brze i optimizirane internet stranice kojom ćete nadmašiti konkurenciju. Nakon što izradimo prvu verziju poslat ćemo vam live link na kojem ćete moći u realnom vremenu vidjeti svaku izmjenu. Kada budete u potpunosti zadovoljni isporučenim krećemo u fazu testiranja i optimizacije.

Četvrti korak je lansiranje. Nakon što smo se uvjerili da vaša stranica funkcionira savršeno na svim preglednicima i ekranima raznih veličina puštamo ju u prostranstva interneta. Šaljemo vam upute za samostalno upravljanje vašom web stranicom, a ukoliko dođe do bilo kakvih problema stojimo vam na raspolaganju još 14 dana.

Nakon inicijalong razgovora tj. nakon što smo se malo bolje upoznali poslat ćemo vam službenu ponudu kao i ugovor kojim se definiraju prava i obveze za obje strane. Plaćanje se vrši u tri rate osim ako nije drugačije dogovoreno pismenim putem. Prva rata od 50 % plaća se avansno kako bi rezervirali naše vrijeme, domenu i hosting. Druga rata od 25 % plaća se nakon isporuke logotipa, a treća rata od također 25 % nakon lansiranja internet stranice.
Avansna uplata vrijedi 60 dana. Ukoliko u tom periodu od vas ne zaprimimo potrebne informacije ili materijale za nastavak projekta biti će potrebno uplatiti novi avans umanjen za iznos hostinga i domene (hosting i domena rezervirani su na vaše ime te su u vašem vlasništvu).

Naše internet stranice u pravilu dolaze s domenom i hostingom, što znači da ćemo u vaše ime registrirati domenu i hosting za prvu godinu korištenja. Sljedeće godine poslat ćemo vam ponudu za obnovu. Ukoliko želite možete samostalno zakupiti domenu ili hosting kod nekog od providera i samostalno se brinuti o svemu.

Naravno da možete. Jedan od razloga zašto je WordPress toliko popularan je taj što ne morate znati programirati kako bi mogli sami mijenjati postojeći ili dodavati novi sadržaj. Nakon što preuzmete vašu novu stranicu dostavit ćemo vam i interaktivnu online skriptu u kojoj su objašnjeni svi koraci, a ukoliko bude potrebno uvijek nas možete kontaktirati za dodatna pojašnjenja. Moramo napomenuti da su za kvalitetno upravljanje internet stranicom na višoj razini ipak potrebna određena znanja o internet tehnologijama, kao i vrijeme koje je danas dragocjeno. Ukoliko smatrate da nemate dovoljno vremena ili iskustva, slobodni smo preporučiti našu uslugu održavanja internet stranica.

WordPress je vrlo fleksibilna platforma koja omogućuje da vaša stranica raste zajedno s vašim poslovanjem. U svakom trenutku je moguće relativno brzo pretvoriti vašu web stranicu u funkcionalnu internet trgovinu. Za izradu internet trgovina koristimo najpopularniju platformu WooCommerce koji trenutno pokreće više od 38 % svih online trgovina. Upravljanje je vrlo jednostavno, pa možete samostalno dodavati nove proizvode, mijenjati cijene ili kreirati akcije i posebne ponude.

Broj paketa je ograničen kako bi smo se maksimalno mogli posvetiti Vašem projektu!

Rezervirajte vaš Start smart paket po promotivnoj cijeni od 999,00 € već danas!

Prijavte se na naš newsletter ili nas zapratite na Facebooku i ostvarite dodatne popuste!